2009. november 9., hétfő

Tök, rizs, hús = Felfújt!

Az étel történetéhez hozzátartozik, hogy ez volt
életem első otthon készített étele. Amikor is enyém
volt a konyha. Otthon :-) Először!!
Hozzáteszem: ez olyan étel, amit apám sosem enne meg, mert túl sok benne a zöldség és túl kevés a hús. Nekem még ígyis túl sok volt benne a hús, és szívesen tettem volna bele egy darab répát, egy cukkinit, és még amit otthon találok. stb. :-) De az már ahogy nálam készült volna.


Hozzávalók:
1 csomag rizs
1 fél nagyobb tök
1 db hagyma
1 db paprika
fél kg darált hús
2 dl tejföl
Ízesítéshez: gyömbért, kurkumát, köményt, borsot és
sót használtam

Elkészítés:
A rizst vízben megfőztem (egyénileg ki hogyan szereti készíteni a rizst), majd kivajazott/kizsírozott tálba tettem. Erre került a kockára vágott megpirított tök, a kicsit megpirított hús, a megpirított hagyma, és paprika. Az utóbbi hozzávalókat én szépen összekevertem, tetejére tejfölt öntöttem, és alufólia alatt kb. egy óráig sütöttem.


Az eredmény a képemen látható!

1 megjegyzés: