2009. december 7., hétfő

Linzi karika

Ha már itt Linzben vagyok, ideje volt elkészíteni egy linzi karikát.

Igazából a receptben csalás történt, mert került bele mandula, egyébként a hókifli tésztáját használtam fel. Az eredeti egy sima mandula nélküli édes tészta, amit a lekvár dob fel.


Hozzávalók(sajnos a mennyiségeket nem tudom hirtelen fejből, a Horváth Ilona szakácskönyvben vaníliás kifli címszó alatt megtalálható:

vaj,
cukor
liszt (lisztet általában keverem, sima és rozsliszt)
csipet só
kis tojás
darált mandula

Elkészítés:
Ez egy egyszerű összegyúrom, és pihentetetem tészta. Én már régebben megcsináltam, le volt szépen fagyasztva, így villámgyorsan elkészült. Sütőben is kb 10-20 perc alatt kész. Utána az otthon lévő lekvárokkal összeragasztottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése