2009. december 7., hétfő

Sáfrányos rizottó

Már megint rizottó:-). Imádom. Még volt egy fél csomag, és nagyon árválkodott.
Hozzávalók:
rizottó
sáfrány (úgy fél éve kíváncsiságból vehettem egy igazi sáfrányt, és ez volt az az étel, ahova jelentkezett, hogy szeretné, ha felhasználnám, kár hogy annyira drága fűszer, mert igen érdekes, finom íze van.)
húsleves
hagyma

póréhagyma
kukorica
répa
Fűszerek a zöldségekhez: oregano, bazsalikom, majoranna, só, bors
mozzarella

Elkészítés:
A zöldségeket előre elkészítettem,megtisztítottam, olajon megpároltam, majd félretettem őket.
Utána elkészítettem a rizottót a hagymával, és a húslevessel(fokozatosan öntögetve hozzá), és a legelején beletettem a sáfrányt (azonnal gyönyörűre színezte, tetszik ez a fűszer), majd mikor 20 perc múlva kész volt, belekevertem a zöldségeket, és a felvágott mozzarellát, ami szépen megolvad.

Megjegyzés: Sajtot azért cseréltem mozzarellára, mert ezt hisztaminérzékenyek is fogyaszthatják, másfajta sajtot már nem annyira. Az összes friss lágy sajt jó, de már minden hosszabb érlelést igénylő sajt nem. Parmezán tilos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése