2010. július 15., csütörtök

Halcurry

Ez a recept a Mezőgazdasági Kiadó (Művelt Nép, Skála Metró) kártyáról (19. csomag, 15. kártya, 18-as sorszám) származik. Imádtam nézegetni azt a sokféle kártyát, és gondolatban hol ezt, hol azt ettem meg. Sosem gondoltam, hogy valaha főzni is fogok belőlük. Most eljött a megvalósítás ideje. A receptben egyetlen módosítást végeztem: Az almát kicseréltem barackra.


Hozzávalók:
4 szelet mélyfagyasztott halkocka
só, bors
1 citrom leve
2 ek liszt
olaj
1 db barack
1 db kisebb vöröshagyma
1 ek curry
5 dl leves
1 kk étkezési keményítő
2 ek mandula
2 ek mazsola

Elkészítés:
A halfilét felengedem, megsózom, citromlével meglocsolom, a haldarabokat lisztbe forgatom, és kevés forró olajon aranyszínűre sütöm. Félrerakom.
A meghámozott gyümölcsöt és a hagymát kockára vágyom, forró olajban a hagymát sárgára pirítom, majd a gyümölcsöt hozzáteszem. Meghintem curryvel, felöntöm a levessel, felforralom, és hideg vízzel elkevert keményítővel besűrítem. Beleteszem a haldarabokat, és összeforralom. Mandulát, és mazsolát szórok bele.

Megjegyzés: Hisztaminérzékenyeknek tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése