2010. január 13., szerda

Töltött-sült zsemle

Régóta piszkál. Csalogat, mert már láttam leírva két három régi szakácskönyvben, töltött kifli formában, és még számtalan variációban. Például itt is: Andi konyhájában.
A recept olvasása adta meg a lökést hogy el is készítsem
.
Egyszerű könnyű kis vacsora, vagy reggeli.
Szépen kibeleztem a kalapra vágott zsemlét, beletettem a sonkát, rá egy kicsi kis paradicsomot, hagymát, savanyúságnak eltett hosszú paprikát karikára vágva, ráütöttem egy tojást, és betettem a sütőbe. Finom, ropogós. A tojást lehet még tovább sütni is, de én szeretem így, egy kis kockázat kell az életben.
Megjegyzés: attól függ mit teszünk bele , de szerintem ez hisztaminérzékenyeknek jó. De sajnos most nincs a hitperérzékeny kísérleti alanyom a közelemben, akivel meg tudnám kóstoltatni.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet, most találkoztom vele először. Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Néhány receptben olvastam, hogy tesznek még bele sajtot is. Biztos nagyon finom úgy is.

    VálaszTörlés