2010. február 6., szombat

Salátával és mozzarellával töltött pulykamell, fenyőmagos zöldséges tésztával

Már egy hete szerettem volna elkészíteni ezt a receptet, de sehogy sem találtam rá időt. Sosem kóstoltam még fenyőmagot sem, és mivel van egy icike-picike zacskóm (a nagy része még mindig megvan, erre vigyázok!), így most hétvégén erre esett a választás. Az étel isteni volt (nekem nagyon ízlett).

Hozzávalók a húshoz:

pulykamell
mozzarella
saláta
fűszerkeverék (nálam görög fűszerkeverék került rá)
Kevés balzsamecet (én a fehér borból készültet szeretem)
olívaolaj a sütéshez

A húst nagyobb szeletekre vágom, belül egy kis üreget képeztem, majd sózom, és fűszerkeverékkel bedörzsölöm. Megtöltöttem mozzarellával és salátával, majd fogpiszkálóval összetűztem. Serpenyűben mindkét oldalát jól átsütöttem, a maradék zaftot felöntöttem kevés balzsamecettel és a kész húsra öntöttem.

Körethez:
tészta
1 db cukkini
Különböző színű paprika
fenyőmag
Fűszernek: só, bors, kakukkfű

Elkészítés:
A felvágott cukkinit, paprikát, a kakukkfűvel, sóval borssal, és a fenyőmaggal megpirítom (A fenyőmagot én külön pirítottam, hogy ne piruljon túl), majd összekevertem a kifőtt tésztával.

Megjegyzés: Hisztaminérzékenyeknek jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése