2010. február 15., hétfő

Kókusztejes grillezett polenta (curryvel)

Az egész főzőcskézés egy a polcon hátul elbújó lejárathoz közeledő indiai fűszerek csomaggal kezdődött. Volt köztük curry, gyömbérpor, kurkuma, és nekem fogalmam se volt mit fogok kezdeni velük. Ezeket minek vetted anno? -kérdeztem, és a válasz csak arra volt, jah egy időben nagyon szerettem az indiait de azóta lusta vagyok főzni.
Aztán a polcon megtaláltam a hozzávaló könyvet is, és egy fél évig olvasgattam, nézegettem. Mára bolondulok a curryért, és ha tehetem mindenbe beleteszem. Került már kenyérbe, süteménybe, bármibe ami a kezem ügyébe került. Most a polentát találta meg, és mivel tökéletesnek találom a kókusztej-curry-citromlé ízkombinációt, így jött létre ez a recept. (kerestem utána interneten, de nem sikerült találni hasonlót)


Hozzávalók
Ugyanaz mint az előző receptem,
http://ladylildu.blogspot.com/2010/01/sult-zoldfuszeres-polenta.html
csak a tejet kókusztejre cseréltem, és tettem bele egy kávéskanál curryt, és citromlevet. Formába öntve, megdermesztve a hűtőben felszeleteltem, és meggrilleztem. Most a formák sokkal jobban sikerültek. Nem nehéz ez, csak megfelelő ideig kell a polentát előtte főzni.

Grilled polenta with coconutmilk and curry

Polenta is a very simple thing, but takes a lot of times to do.
Ingredients:
1 dl coconutmilk
4 dl water or simple soup
5 dkg polenta ()
1 ts curry
salt, pepper,

Bring the water and the coconutmilk with the curry, salt pepper to boil, put the polenta into it, and cook for about 30 minutes (pay attention, it can stick easily), put into a form, and wait till it gets cold. After grill it.

What is a polenta?
http://en.wikipedia.org/wiki/Polenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése