2010. február 11., csütörtök

Tojásleves -Eggsoup

Ez a leves egy gyerekkori emlék és íz. Talán az egyetlen ehető étel a menzáról (Na nem, mintha rajongtam volna a menzáért, de most valamiért ez a leves kellett), amiben kétes kis fehér dolgok úszkáltak. Most kíváncsi voltam, látni akartam, ahogy a felvert tojásból kis fehér kóválygó cafatok lesznek a levesben. Kell hozzá egy kis kömény, amit a felhevített olajban picit megpirítunk (ettől az az emlékezetes köményes íz), majd egy kanálka liszttel, pici pirospaprikával rántást készítünk, és felöntjük a zöldséglével, vagy bármilyen más lével, ami a kezem ügyébe kerül. Sózni nem felejtjük el, ahogy én majdnem elfelejtettem. Ha forr a víz, a felvert tojást belecsurgatjuk. Gyönyörű, ahogy fehér darabos lesz.


This is a very simple soup. Some memories from my childhood (from the terrible canteen, but the soup is okey).
You just need a spoon of carraway, some flour(about one spoon), some oil, water (or some kind of a clear soup), and an egg. Heat the carraway on oil, put the flour in (till it is a little hell brown), and then put the water (or soup) in it. Flavour with salt, pepper, or if it is needed with a soup flavour, and boil it.
Beat an egg, and pour it into the hot soup, and it is ready. The egg will look like lot of small white serviettes. Looks pretty funny:-)

Megjegyzés: hisztaminérzékenyeknek tökéletes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése